2013年12月14日土曜日

100 Diamonds Finished!

100 Diamonds できました!
昼休みとかに少しずつ編んでたので、時間はかかりましたが、やっとゴールです。

Finally I finished 100 Diamonds!
Little by little I knitted this for months at lunch time and so. So it took while...but finally I've finished it!


ブロッキングしたら、目も揃い、思った通りの大きさになりました。
After blocking, it becomes the size I expected.


近寄って撮ってみました。ダイアモンド形が結構きれいにできました。
I took a closer shot. I think the diamond pattern looks good.

これは来週、母のお友達のところにお嫁入り予定。また編みたいなぁー。
This will be a gift for a friend of my Mom. I'd like to knit this pattern once more!

0 件のコメント:

コメントを投稿